Forum dla członków "Lubsza" i nie tylko
Silna Boca - użyj, by przyzwać zwierzątko Bocę, które zwiększy liczbę zdobywanych Punktów Doświadczenia i Punktów Talentu oraz szansę na łup o 20% na 2 godziny. Można użyć tylko raz dziennie. Premia dotyczy tylko punktów zdobywanych w walce.
Perfekcyjny Słoneczny Klejnot - Święte Światło - Klejnot Rafinacji. Przedmiot ten zwiększa moc ozdoby o +1. Podwyższenie poziomu mocy o +1 jest w 100% pewne. Maksymalny poziom mocy, jaki można osiągnąć, to +6. Wymagany poziom ozdoby postaci nie może być wyższy niż 60.
Wierzchowiec Mamut w Stalowej Zbroi w worku (7 Dni) - Przyzywa Wierzchowca Mamuta w Stalowej Zbroi, na którym możesz jeździć przez 7 dni. Zwiększa prędkość ruchu o 60%. Elementy wierzchowca, których barwę można zmienić: Ciało i Zbroja.
Zaawansowany Amulet Talentu - Podczas, gdy walczysz z potworami i zdobywasz punkty talentu, dodatkowo taka sama liczba PT zostaje zaklęta w amulecie, aż do maksymalnej liczby 10.000 punktów. (Kiedy amulet będzie pełny, możesz kliknąć na niego PPM, by zamienić go w kulę doświadczenia. Po założeniu przedmiotu nie można go zdjąć, lecz założenie podobnego przedmiotu sprawi, że amulet zniknie.)
Zaawansowany Amulet Doświadczenia - Podczas, gdy walczysz z potworami i zdobywasz punkty doświadczenia, dodatkowo taka sama liczba PD zostaje zaklęta w amulecie, aż do maksymalnej liczby 100.000 punktów. (Kiedy amulet będzie pełny, możesz kliknąć na niego PPM, by zamienić go w kulę doświadczenia. Po założeniu przedmiotu nie można go zdjąć, lecz założenie podobnego przedmiotu sprawi, że amulet zniknie.)
Złoty Młot do Napraw - Podnosi na określony czas wytrzymałość broni lub elementów zbroi do 200% maksymalnej wartości. Dodaje 20% premii do atrybutów przedmiotu tak długo, jak długo jego trwałość przekracza pierwotny poziom maksymalny. Efekt nie nakłada się na efekty o podobnym działaniu. (Kliknij PPM, a następnie kliknij na żądany element ekwipunku.)
Nawiercenie Podstawowej Broni - Można je wykorzystać, by dołożyć jedno dodatkowe miejsce na runę do broni, która ma maksymalnie 1 miejsce. (Kliknij PPM na przedmiot, a następnie kliknij na broń, do której chcesz dodać miejsce na runę.)
Głębokie Westchnienie Anioła - Przez 1 dzień nie tracisz punktów doświadczenia w przypadku śmierci. Zapobiega również przed wejściem w stan Ranny podczas Wojny Oblężniczej. (Do czasu trwania efektu wliczany jest także czas, kiedy gracz nie jest zalogowany.)
Talon na Plecak III (7 Dni) - Każde użycie przedmiotu umożliwia ci korzystanie z dodatkowej przestrzeni w plecaku przez 7 dni. Talon służy wyłącznie do powiększania przestrzeni w plecaku. (Do czasu trwania efektu wliczany jest także czas, kiedy gracz nie jest zalogowany.)
Mikstura Umiejętności - Liczba punktów talentu zdobytych podczas walki zostanie zwiększona na 1 godzinę o 50%. (Do czasu trwania efektu wliczany jest także czas, kiedy gracz nie jest zalogowany.)
Mikstura Doświadczenia - Liczba punktów doświadczenia zdobytych podczas walki zostanie zwiększona na 1 godzinę o 50%. (Do czasu trwania efektu wliczany jest także czas, kiedy gracz nie jest zalogowany.)
Księżycowy Klejnot - Święte Światło - Klejnot Rafinacji. Przedmiot ten zwiększa moc elementu pancerza o +1. Podwyższenie poziomu mocy o +1 jest w 100% pewne, jednak dalsze podwyższenie poziomu może się nie udać. Jeśli podwyższenie poziomu nie powiedzie się, element pancerza pozostanie przynajmniej na poziomie +1. Maksymalny poziom mocy, jaki można osiągnąć, to +6. Wymagany poziom elementu pancerza postaci nie może być wyższy niż 60. Szansa na powodzenie jest wyższa niż w przypadku Księżycowego Klejnotu - Klasy IV.
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowany przez Oomi (2011-11-13 11:59:40)
Offline