Forum Gildii "Lubsza"

Forum dla członków "Lubsza" i nie tylko

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

  • Index
  •  » Off-topic
  •  » Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

#1 2011-10-31 14:59:41

Oomi

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 11
Punktów :   

Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Jak Rozpętałem Wojnę Oblężniczą, czyli jak Franek Dolas dostał się na wojnę?

Poniższy zrzut prezentuje okno bitwy, w którym widoczna jest lista wszystkich gildii, którym udało się zarejestrować na wojnę.
Rejestracja rozpoczyna się o g. 22:00 w dniu poprzedzającym i kończy o 18:00 w dzień wojny, dokonać jej może tylko lider pod warunkiem, że gildia posiada poziom 7 i zamek. Obecnie miejsca błyskawicznie wyparowują i to czy uda nam się zarejestrować, zależy tylko i wyłącznie od szczęścia.
Po g.18:00 (przygotowania do wojny) lista prezentuje również z kto z kim będzie walczył.
Jeśli udało się nam zarejestrować na wojnę, nazwa naszej gildii powinna pojawić się
na dole w żółtym pasku, cała zabawa zaczyna się o 20:00.
Przy nazwie każdej gildii prezentowane są również punkty, których ilość zależy od ilości wygranych i przegranych wojen.

http://img337.imageshack.us/img337/3624/zapis.png

Po patchu 3.0.4 nie można rekrutować nowych członów do gildii w godzinach 18:00 - 21:00

W dolnej części okna znajdują się trzy przyciski:
- Rejestracja ( w ten przycisk wpatruje się i modli lider, odliczając do startu rejestracji )
- Anuluj (rezygnacja z wojny, nie wiem czy ktoś kiedyś tego używał)
- Rozpocznij bitwę (w to klika każdy członek gildii, żeby wejść na mapę wojny o 20:00, w tym czasie nie można być na żadnej mapie typu instancja, rezydencja etc, z ich poziomu nie wejdziemy na wojnę)


Podstawy podstaw, czyli Guild Honor Crystal i blitzkrieg na Buruk

Po wejściu na mapę pierwsze co zobaczymy to ogromny kryształ naprzeciw nas, jest to Guild Honor Crystal jeśli przeciwnicy go przejmą, przegrywamy. Oczywiście nie jest to takie łatwe, bo pierw muszą dostać się do zamku.
Na mapie znajduje się 6 wież (wskazałem je strzałkami), o które walczymy, na początku rozgrywki każda gildia ma po 3 wieże.

http://lh5.ggpht.com/_IUWy6dbVGVI/TJS9UQV_LvI/AAAAAAAABSk/tTpiOyQ92g0/s640/mapa_wojny.jpg

Panel informacji Wojny Oblężniczej

Panel Informacji Wojny Oblężniczej ma dwa tryby, prosty I zaawansowany, przełączam się pomiędzy nimi klikając w “kryształ” okna przytrzymując 'shift'. Poniżej jak on wygląda:

http://img5.imageshack.us/img5/2698/panelinformacjiwojnyobl.png

Po środku kryształ pokazuje kolor gildii.

Poniżej nazwy gildii znajduje się liczba członków gildii, którzy dołączyli do bitwy. Należy pamiętać, że liczby te mogą uśpić nasza czujność. Często można spotkać sytuacje, gdzie jest 5 przeciwników, jednak na tyle potężnych, że wygrana nie przyjdzie łatwo, o ile w ogóle do niej dojdzie.
Poniżej liczby uczestników, obok ikonek kryształów, znajdują się liczby prezentujące ilość kryształów, jakie posiadają strony bitwy. Oczywiście ilość ta maleje wraz z wydatkami na maszyny oblężnicze, upgrade technologii etc.

Poniżej kryształu widoczny jest zegar pokazujący pozostały czas do końca potyczki, a pod nim ilość zasług jakie zdobyłeś/zdobyłaś (to nie jest wynik gildii).

Poniżej tego wszystkiego znajduje się pasek punktów
Pkt zdobywa się poprzez przejęcie wież lub kryształ honoru przeciwnika.

http://img844.imageshack.us/img844/5438/rascrnshot2011011720062.png

Za przejęcie Guild Honor Crystal gildia otrzymuje 2000 pkt, za przejęcie wieży 1000, pkt są zawsze sumarycznie 10000 (6 wież i 2 kryształy honoru gildii). Jeśli nasze pkt dojdą do zera, automatycznie przegrywamy.


Waluty

Zasługi: Główna waluta, może być zdobywana na różne sposoby:[img][/img]

1. Zabicie członka przeciwnej gildii
2. Zabicie baloniaka(mob) znajdującego się przed zamkiem
3. Zabicie elitki baloniaka
4:.Zbieranie z wieży (1-3 zasługi co 5 sec. rekomendowane dla niskich leweli)

Kryształy: druga waluta na wojnie, ich ilość możemy zwiększyć budując z przetwórni Kamień Ekstrakcji Kryształów


Wieże

http://img17.imageshack.us/img17/1162/rascrnshot2011011720073.png

Każda z wież jest pilnowana przez 3 strażników, 2 elity i jednego bosa (Kapitan). Na wieżę można kliknąć przez co rozpoczynamy zbieranie zasług. Dla lvl 50+ lepiej jest bić baloniaki.

Jedną z metod na przejęcie wieży jest grupa 3 lub 4 graczy w składzie tank,healer i 1/2 dowolne klasy, odciągnąć strażników tankiem, żeby pozostałe klasy mogły w tym czasie przejąć wieże.

W przetwórni możemy kupić małe wieżyczki bardzo pomagające w walce

Kamień Ekstrakcji Kryształów

Z każdym postawionym kamieniem wzrasta liczba przyrostu kryształów gildii


Wieża Magicznego Płomienia
http://img143.imageshack.us/img143/3346/screenhunter02jan181027.jpg

Wieża Elektryczności
http://img153.imageshack.us/img153/282/screenhunter05jan181316.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/1290/kry.png
http://img696.imageshack.us/img696/9317/niew.png
http://img96.imageshack.us/img96/7621/lecz.png

Po obstawianiu wież wieżyczkami powinno wyglądać to mniej więcej tak

http://img51.imageshack.us/img51/2465/rascrnshot2010080820381.png

Pułapki

Przy każdej z wież są dwa proporce, jeśli klikniemy na którykolwiek otworzy nam się okno najzwyklejszego sklepu, w którym to za zasługi można kupić pułapki, amunicję, czy trucizny.
Dostępne są 3 pułapki i jedna broń.

Pułapki bardzo łatwo można zniszczyć maszynami oblężniczymi, więc jeśli przeciwnik je ma, lepiej nie stawiać pułapek albo je ukryć.


Pułapka 1: Morski Głaz (ang. Sea Washed Stone)

http://img14.imageshack.us/img14/1919/glazg.png

Pułapka bardzo przydatna jeśli przeciwnik ma dużą liczbę magów w swoich szeregach.
Regularnie rzuca klątwy(Cisza) na wszystkich wrogów w zasięgu.

Priorytet:2 Dobrze jest mieć tą pułapkę ale nie za dużo.
Swoje zasługi lepiej wydać na inne rzeczy jeśli przeciwnik nie ma za dużo magów czy kapłanów.


Pułapka 2: Oblicze Zdrady (ang. Face of Treachery)

http://img200.imageshack.us/img200/703/zdr.png

Ta pułapka jest niesamowita!
Przewraca losowo wybraną trójkę przeciwników.
Ciężko jest przejść przez grupę takich pułapek.

Priorytet: 1 Potrzebujesz tych pułapek, są podstawowym narzędziem wkurzania przeciwnika


Pułapka 3: Oko Prawdziwej Wiedzy (ang. Eye of True Knowledge)

http://img826.imageshack.us/img826/8614/llot.png

To ostatnia pułapka i zarazem przeciętna.
Wykrywa i stunuje ukrytych łotrów. Można postawić tu i ówdzie parę.


Priorytet: 3 najlepiej stawiać jedną na wieże/bramę, jeśli jakiś łotr daje się we znaki.


Broń 1: Eksplodujący Żuk (ang. Bursting Beetles)

http://img822.imageshack.us/img822/6859/99516961.png

Walczysz z przeciwnikiem silniejszym niż ty?
Więc ten żuczek jest twoim przyjacielem
Umieść go na przeciwniku i RUN FORREST, RUN!!!
Po chwili żuczek wybuchnie zadając ogromne obrażenia.


Herold gildii.

Aby przejść w tryb Herolda należy uzbierać tysiąc zasług (musisz je mieć w plecaku).
God Mode aktywuje się w swoim zamku, klikając na kryształ (Guild Honor Cristal), tryb ten udostępnia nam umiejętności, które mogą dać przewagę nad przeciwnikiem.

Herold posiada następujące skille:

1. Przywołanie: Tornado
Przywołuje tornado, które zadaje dmg, warto użyć tego do zniszczenia bramy zamku przeciwnika.

2. Potęga Grzmotu
Zwiększa prędkość ruchu wszystkich członków. Bardzo fajny skill, już nic ci nie ucieknie.

3. Podwyższone Morale
Odzyskanie PŻ przez 5 sek. dla wszystkich członków gildii.

4. Nieustraszony
Przez 15 sek niewrażliwość na ataki dla wszystkich członków gildii.

5. Duch Armii Żelaznej Krwi
Buff na trafienia i obrażenia krytyczne dla wszystkich członków gildii.

6. Straż Honoru
Bardzo pomocny boss, można go postawić tylko przy jednej z wież ("w pobliżu Źródła Energii").
Znacząco wspiera obronę wieży. Można też postawić go przy wieży przeciwnika, dzięki czemu wspomoże nas w przejęciu.

Zrzut ekranu i opisy skilli osoby będącej heroldem z gry:

http://img529.imageshack.us/img529/7095/herold.png

Offline

 

#2 2011-10-31 23:48:43

Coldlady

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-30
Posty: 29
Punktów :   

Re: Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Bardzo fajnie opisany poradnik a zdjęcia i pożyteczne wskazówki mam nadzieję pomogą nam na kolejnej wojnie, w której obyśmy wzieli udział

Zachęcam do przeczytania bo warto!

Offline

 

#3 2011-11-01 05:57:11

Oomi

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-31
Posty: 11
Punktów :   

Re: Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Napisałem przecież, ze to nie jest poradnik mojego autorstwa.

Offline

 

#4 2011-11-01 14:37:01

Coldlady

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-30
Posty: 29
Punktów :   

Re: Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Dawis czepiasz się trzeba sobie pomagać

Offline

 

#5 2011-11-03 17:36:56

Coldlady

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-30
Posty: 29
Punktów :   

Re: Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Masz rację Dawis, niedobry Oomi, jak on mógł tak haniebne i brutalne przestępstwo poczynić. Hehehehe
Ok nvm, topic zamknięty i proszę o

Offline

 
  • Index
  •  » Off-topic
  •  » Wojny cd. poradnik NIE mojego autorstwa ale sie przyda.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.benedictus.pun.pl www.jkochanowski.pun.pl www.pokemonprzygody.pun.pl www.bajubaju.pun.pl www.czternastka.pun.pl